12. maj 2017

Stisystemer og bisystemer






I

Jeg vandrer ad stisystemer/smider trøjen og opdager/at det er varmt solen og/det hele du ved

hvad skulle jeg ellers gøre/jeg er her jo/langsomt bliver kroppen min/ikke sandt

dér er grus,dér er sten, dér er asfalt/græs sgu/og en masse huse/jeg ikke vil stille op med

Men/når jeg engang/har regnet systemerne ud/vil jeg skrive dem om


II

Jeg vandrer ad stisystemer/til solen står op

allermest træt/har jeg bønnen

såret i foden i hælen

III

I erindring vandrer jeg ad stisystemer/en indgang/du ved/ikke sandt/en indgang som erindring


IV

Ad stisystemer/i en have

med blæk på græsset og bly på himlen/magi alkymi

jeg er her jo

V

At snakke stisystemer efter munden/er svært at udholde og helt umuligt

ikke desto mindre bliver der hyret eksperter/til at beskære kæmpe træer/men også eksperter bruger stiger og reb

for at komme op


VI

Over stisystemet svæver jeg/en dag med sol/er det en drone?

Nej det er mig

VII

I stisystemet skriver jeg med/blæk bly og kul

i går såede jeg for bier

Ingen kommentarer:

Send en kommentar