Det der ikke bliver sagt
det jeg ikke skriver
det jeg ikke tænker
(måske tegner? (jeg forstår nemlig ikke
mine egne tegninger))
er i sommeren også
en tone jeg ikke hører
en hemmelighed (en skat måske?)
jeg ikke kan glemme
(skal det virkelig være så svært
at gå på pension?!)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar