8. mar. 2019

Vær beredt*

Jeg forbereder mig
fx ved at tage andre briller på
men i det hele taget forbereder jeg mig
ja ja det sværeste er døden men jeg forsøger forsigtigt

Jeg forbereder mig på arbejdet og alle dets opgaver
en masse opgaver
jeg forbereder mig på at møde min elskede og mine børn
på den øvrige familie og gæster
på weekender og ferier
og på hvad der måtte komme
mig selv?

Jeg lægger tarotkort for at forberede mig på den kommende uge
egentlig kan jeg ikke kende ugen i kortene efterfølgende
det vigtigste er dog at jeg forberedte mig

Jeg forbereder mig ikke på det værste men på at undgå det værste
det værste er ikke at jeg ikke undgår det værste men at jeg ikke forberedte mig



*""Be prepared..." the meaning of the motto is that a scout must prepare himself by previous thinking out and practising how to act on any accident or emergency so that he is never taken by surprise." Robert Baden-Powell

Ingen kommentarer:

Send en kommentar